close


天策熱門網路遊戲-2012熱門好玩遊戲註冊網址:http://tc.cmwebgame.com/?member=af000035173

======本站特別聲明=======
===本文推薦的遊戲並非官方網站===
==單純為快速註冊遊戲的連結網址===
請各位網友不要誤會本站推薦的遊戲連結是官網

在此特別聲明!望各位朋友不要誤會了!祝各位遊戲愉快!

My hair was long & shining

我的頭髮長和閃亮

You said you can't believe

你說你無法相信

How could I walk out that door

我怎能走出那扇門

Or walk along the streets

或步行沿著街道

You told me I should "you know, dosome bing bang curly wurly afro thing"

你告訴我,我應該你知道,做爆炸捲曲黑人頭的事

I took your word & did

我聽了你的話照做

Looked in my mirror"Who's thatfreak?"

在我的鏡子,看著這個怪胎是誰?

Why does the world deceive

為什麼欺騙世界

Why do I make believe

為什麼讓我相信

Took my heel & made Achilles out ofme

拉著我的後腳跟與拉出我的腳筋

Still I would wanna be

我仍想成為

Someone who'd answer to me

某人會回答我

Someone who sees like a child

某人像一個孩子看到

Gives like a saint Feels like an angel

像聖人給人感覺就像一個天使

Never mind the broken wings and

不介意折斷了翅膀

Speaks like a picture 

說話像一幅畫

Cries like the rain

哭聲像雨

Shines like the star

閃耀如明星

As long as the fire remains

只要保持的熱情

The vase beside my bed

以下內文出自: http://tw.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=1512020603886

arrow
arrow
    全站熱搜

    林得海 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()